Vaken

Hah, jag är fortf vaken! Men vill inte sova.. Men Men ser på ''How I met your mother'' på trean. Love it. Whatever, going to sleep soon. Längtar t vi ska göra om vår lägenhet. Mitt rum kmr bli så fint :D. Sedan ska jag få en egen bloggdata oxo, laptop såklart. Så då kan jag ta med den vart jag än går. Haha Naomi leker bloggkändis? :O. Men skulle gärna vela bli bloggkändis inte någon som Kissie då. Men man måste hitta en egen stil, och jag skriver om allt liksom ALLT mellan himmel och jord. Jaja någon som har tips på vad min blogg ska handla om? Den som kmr på bästa förslaget. (Har ju trots allt 50 läsare) får en länkning ok? Kommenterna nu bitches! ;) Pussilepuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0